13. Terug in Madrid

29 april 2024 - Madrid, Spanje

Na drie dagen weer terug naar Madrid getreind.

Afgelopen vrijdag was mijn reservering van de parkeergarage afgelopen en moest ik mijn auto verplaatsten. Meteen de kans gepakt om op pad te gaan. Naar Puerto de Cotos. Start van een bergwandeling! En dat een uur van Madrid vandaan. Bergen tot 2400 meter, je snapt hoe blij ik was! De wandeling was super, mooi gebied, en nog een toefje sneeuw waar ik natuurlijk even van kon genieten (gewoon zitten op een steen en rondkijken)

IMG_2758IMG_2765IMG_2764

IMG_2806

Daarna terug naar Madrid, rijden op de ring van Madrid is chaos, druk, onduidelijk. En al hou ik van autorijden, dit was ook voor mij stressvol.
Stond ik eindelijk voor de nieuwe parkeergarage, zat ie dicht! En ik was op tijd.. Twee telefoonnummers, beide geen gehoor. Gelukkig nam er iemand in mijn laatste poging op. En kon ik uiteindelijk toch mijn auto kwijt. Ook dat leverde nog wat extra stress op! Maar ik werd echt goed en netjes geholpen met een appje van de beheerder dat ik hem altijd mag appen als er iets is!

Zaterdag had ik een off day, nergens zin in, ook geen zin in nietsen. Maar op pad gegaan op zoek naar magnesium tabletten en onderweg kwam ik langs t museum van San Isidro, over de geschiedenis van Madrid, terug tot de prehistorie! Echt een leuke ervaring!

IMG_2769

Trouwens, wat is het een eer om overal mijn naam tegen te komen: San 😃

Vandaag komen mijn Oerol vriendinnetjes de Madrileense kust onveilig maken, zin in!

1. Jolanda:
    29 april 2024
    Jr ziet wel van alles, Sandra! Super!!
    Vergeet Segovia niet een bezoek te brengen. Vanuit Madrid prima te doen 😊
  2. Sandra van Arkelen:
    29 april 2024
    Ik hoop daar nog tijd voor te maken!
  3. Marna:
    Heldin. En een. Offday ach bijtanken moet niet alleen de auto 😇
  4. Karin:
    29 april 2024
    Wat een belevenissen Sandra, gaaf zeg
  5. Anneke:
    29 april 2024
    Het ziet er prachtig uit! Wat fijn dat je gezellig bezoek hebt na je offday. 😉
  6. Karin van Arkelen:
    30 april 2024
    Ik zou wel even met je mee willen reizen!
  7. Sandra van Arkelen:
    30 april 2024
    Welkom’ 😃
  8. Jolanda:
    1 mei 2024
    Lach, huil en bewonder. Bij het lezen van je reislog denk ik meteen aan dat liedje. Geweldig om op afstand mee te lezen met je avontuurlijke sabbatical.

Jouw reactie