13. Terug in Madrid

29 april 2024 - Madrid, Spanje

Na drie dagen weer terug naar Madrid getreind.

Afgelopen vrijdag was mijn reservering van de parkeergarage afgelopen en moest ik mijn auto verplaatsten. Meteen de kans gepakt om op pad te gaan. Naar Puerto de Cotos. Start van een bergwandeling! En dat een uur van Madrid vandaan. Bergen tot 2400 meter, je snapt hoe blij ik was! De wandeling was super, mooi gebied, en nog een toefje sneeuw waar ik natuurlijk even van kon genieten (gewoon zitten op een steen en rondkijken)

IMG_2758IMG_2765IMG_2764

Daarna terug naar Madrid, rijden op de ring van Madrid is chaos, druk, onduidelijk. En al hou ik van autorijden, dit was ook voor mij stressvol.
Stond ik eindelijk voor de nieuwe parkeergarage, zat ie dicht! En ik was op tijd.. Twee telefoonnummers, beide geen gehoor. Gelukkig nam er iemand in mijn laatste poging op. En kon ik uiteindelijk toch mijn auto kwijt. Ook dat leverde nog wat extra stress op! Maar ik werd echt goed en netjes geholpen met een appje van de beheerder dat ik hem altijd mag appen als er iets is!

Zaterdag had ik een off day, nergens zin in, ook geen zin in nietsen. Maar op pad gegaan op zoek naar magnesium tabletten en onderweg kwam ik langs t museum van San Isidro, over de geschiedenis van Madrid, terug tot de prehistorie! Echt een leuke ervaring!

Trouwens, wat is het een eer om overal mijn naam tegen te komen: San 😃

Vandaag komen mijn Oerol vriendinnetjes de Madrileense kust onveilig maken, zin in!